درخشان ترین بازی های ایران در تاریخ جام های جهانی

به گزارش وبلاگ مزدا 93، تیم ملی فوتبال ایران در ششمین حضورش در جام جهانی باز هم از صعود به مرحله حذفی باز ماند. این چهارمین بار است که ایران شانس صعود داشت، اما پیروز به این اتفاق نشد.

درخشان ترین بازی های ایران در تاریخ جام های جهانی

این جام جهانی شاید برترین فرصت برای صعود به مرحله حذفی بود، اما باز هم شاگردان کی روش و تیم ملی فوتبال ایران یک قدم کم آوردند و پیروز به شکستم این طلسم عجیب و غریب نشدند.

عملکرد ایران در بازی های سوم مرحله گروهی همواره با نقد همراه بوده است. تیم ملی در بازی های اول دور مقدماتی پیروز به کسب 4 امتیاز، بازی دوم، 7 امتیاز و در بازی های سوم و آخر مرحله گروهی 2 امتیاز شده است.

نکته جالب توجه بازی های دوم ایران در مرحله گروهی است که همواره درخشان و خاطره ساز بوده. نمایش درخشان برابر آرژانتین در 2014، برد دلچسب روبروی آمریکا در 98 و بعلاوه شکست ولز با آن نمایش شاهکار در جام جهانی 2022 از جمله ملاقات های قابل دفاع ایران در جام های جهانی است.

به عبارت دیگر شاید بتوان ملاقات دوم را برترین بازی ایران در هر جام دانست؛ چرا که تا پیش از جام جهانی 2018 و برد ایران برابر مراکش، بازی های اول ما هم همواره با شکست همراه بوده و تنها یک تساوی آن هم در جام جهانی 2014 تنها امتیاز ما به حساب می آمد.

منبع: فرارو

به "درخشان ترین بازی های ایران در تاریخ جام های جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان ترین بازی های ایران در تاریخ جام های جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید