راهنمای خرید مداد چشم

به گزارش وبلاگ مزدا 93، وقتی صحبت از لوازم آرایشی و بهداشتی می گردد؛ اصول پایه آرایشی، ریمل و خط چشم در ذهن تداعی می گردد. آیا مداد چشم رنگی را دوست دارید یا مداد نرم قهوه ای و سیاه رنگ را ترجیح می دهید؟ آیا شما مداد چشم با نوک برسی نازک و یا برعکس، نوک ضخیم را دوست دارید؟ توصیه می گردد که قبل از خرید مداد چشم، کمی تحقیق کنید. همچنین وقتی صحبت از خط چشم می گردد؛ تعداد زیادی انتخاب برایتان وجود دارد. چگونه می توانید تصمیم بگیرید کدام یک بهترین است؟ عوامل زیادی در شناسایی بهترین خط چشم از مایع تا مداد و حتی سبک آرایشی که شما از آن استفاده می کنید؛ وجود دارد. اما توصیه ما این است که در هنگام خرید مداد چشم، به مواردی مانند ضد آب، ضد آلرژی و اندازه کوچک آن حتما توجه کنید.

راهنمای خرید مداد چشم

مشاهده قیمت مداد چشم

سبک خط چشم انتخابی شما

مهمترین چیزی که هنگام خرید یک خط چشم باید به آن توجه کنید؛ سبک آرایشی مورد نظر شما است. برخی اوقات شاید بخواهید که چشمانتان گیراتر باشد و یا یک چشم گربه ای داشته باشید که جسورتر به نظر بیاید. گاهی هم یک خط چشم ضخیم تر و رنگی داشت باشید و… که تمامی این موارد در انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود.

پرطرفدارترین مداد چشم: ضد آب

نوع پوست شما در هنگام تصمیم گیری در خصوص بهترین خط چشم مهم است. اگر پوست حساسی دارید؛ از محصولی بهره ببرید که آلرژی زا نبوده و که حاوی مواد شیمیایی زیادی نباشد. همچنین اگر پوست خشک و شکننده ای دارید که هنگام استفاده از مواد آرایشی به راحتی پوسته پوسته شده و آسیب می بیند؛ حتماً خط چشمی را انتخاب کنید که حاوی مواد مرطوب کننده باشد.

انواع مداد چشم

  • مداد چشم پودری: این نوع مداد مثل مدادهای معمولی و دارای محافظ چوبی است. رنگ این نوع مداد غالبا تیره و مات است.
  • مداد با پایه مومی: این نوع مداد نرم تر و دربردارنده موم هایی است که کشیدن آن را بر روی چشم آسان تر می نماید اما به راحتی در اطراف چشم پخش می گردد.
  • ترکیبی از موم و پودر: مدادی است که ساختار آن پودری و نرم است و در کنار سایه های مات و تیره به کار می رود.

خرید مداد چشم

منبع: مجله چاپخونه

به "راهنمای خرید مداد چشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید مداد چشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید