شاسی بلندی دیگر از چین در راه ایران؛ معرفی کایی کونلون

به گزارش وبلاگ مزدا 93، کایی کونلون یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که از 20 مارس فروش آن در بازار چین شروع شده است.

شاسی بلندی دیگر از چین در راه ایران؛ معرفی کایی کونلون

طراحی تهاجمی و تلفیق خطوط تند و تیز و خطوط ملایم و روان، در کونلون به چشم می خورد.

در نمای جلویی شاهد طراحی نسبتا جدیدی هستیم. سبک طراحی چراغ های جلو سیگما شکل بوده و در دل خود جلوپنجره را هم جا داده است. نوار دیلایت بسیار کشیده و بلند است و در سرانجام به شکل نقطه چین درمی آید.

چراغ اصلی در پایین جلوپنجره قرار گرفته است. در جلوپنجره خودرو از قطعات کرومی و براق استفاده شده است.

سبک طراحی نمای عقب هم چیزی شبیه به نمای جلویی است. لوگوی کایی در بین دو چراغ پشتی قرار گرفته است که باید دید ایران خودرو چه نامی را جایگزین می نماید.

در دیفیوزر خودرو شاهد استفاده از دو اگزوز دوبل هستیم که خوشبختانه واقعی هستند!

نمای کناری و جانبی خودرو همان جایی است که خطوط تند و تیز با خطوط روان و ملایم تلفیق شده است. دستگیره های در به شکل همسطح با بدنه هستند.

به رسم خودرو های چینی، وقتی وارد کابین می شوید، اولین چیزی که خودنمایی می نماید، نمایشگر بزرگ 12.8 اینچی در قسمت مرکزی است. این نمایشگر کمی متمایل به راننده طراحی شده است.

طراحی تودری ها و کنسول وسط و بعلاوه فرمان D کات، به جذابیت کابین می افزایند.

امکانات شاخصی مثل سنسور نور و باران، نور بالا و پایین تطبیقی، سنسور پارک جلو و عقب، صندوق عقب برقی، نمایشگر کیلومترشمار، نورپردازی کابین با 64 رنگ، شارژر وایرلس، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی به همراه مموری، ردیف سوم با 2 صندلی، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، دستیار ترمز و ترمز اتوماتیک، ترمز پارک برقی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی و... در کونلون حضور دارند.

تیپ فول آپشن مجهز به سطح دوم رانندگی خودران است. برای پیشرانه این خودرو، 3 تیپ قابل سفارش است.

تیپ اول 1.6 لیتری توربوشارژ است که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. گیربکس به کار رفته در این تیپ 7 سرعته اتوماتیک و دوکلاچه است.

تیپ دوم 2 لیتری توربوشارژ است که 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. همان گیربکس تیپ اول برای این مدل به کار می رود.

پیشرانه هر دو تیپ متعلق به شرکت چری است.

تیپ سوم شامل یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و بنزینی و بعلاوه یک یا دو برقی است که 204 تا 367 اسب بخار قدرت فراوری می نماید و این مجموعه یک قوای پلاگین هیبرید را می سازد.

بازه قیمتی کونلون در چین از 15700 دلار آغاز و تا 23500 دلار ادامه دارد که باید دید ایران خودرو کدام تیپ را با چه سطحی از امکانات وارد ایران می نماید.

منبع: فرارو

به "شاسی بلندی دیگر از چین در راه ایران؛ معرفی کایی کونلون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلندی دیگر از چین در راه ایران؛ معرفی کایی کونلون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید