کسب و کار

راهنمای خرید برترین ساب ووفر بازار؛ معرفی 8 مدل با بیس هیجان انگیز

کیفیت و قدرت موسیقی برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین علت آن ها همیشه در کوشش هستند تا در هر شرایطی بتوانند برترین و حرفه ای ترین سیستم های صوتی را برای خودروی خود در نظر بگیرند. سیستم صوتی حرفه ای یک خودرو از اجزای متعددی تشکیل...

9 مهر 1402

با خواندن این خبر احساس پیری می کنید، مایکروسافت ورد 40 ساله شد!

زومیت نوشت: نرم افزار واژه پرداز Word مایکروسافت از زمان آغاز فعالیت خود در سال 1983، راه درازی را پیموده و امروزه در بیشتر ادارات دنیا مورداستفاده قرار می گیرد.

8 مهر 1402

کاروانسرای افضل شوشتر ثبت جهانی شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: کاروانسرای افضل شوشتر از سوی سازمان یونسکو ثبت جهانی شد.

31 شهریور 1402

فراوری آیفون 13 مینی بعد از معرفی آیفون 15 متوقف می گردد

اپل در سال 2020 از آیفون 12 مینی رونمایی کرد و این خبر با استقبال هواداران گوشی های کوچک و جمع و جور روبرو شد. یک سال بعد هم این شرکت آیفون 13 مینی را راهی بازار کرد. اما در نهایت مدیران اپل متوجه شدند که تقاضا برای این گوشی ها چندان بالا نیست و به همین دلیل خیلی...

20 شهریور 1402

جاده دوهزار تنکابن، زیبای شلخته

جنگل های دوهزار و سه هزار در دل طبیعت تنکابن در استان مازندران قرار گرفته اند و مسیر دسترسی این دو جنگل فرق دارد.

11 شهریور 1402

شهردار تهران: آماده همکاری با دولت هستیم ، 100 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با شهرداری ارتباط دارند

شهردار تهران گفت: درباره نکاتی که معاون رئیس جمهور مبنی بر همکاری مشترک با شهرداری اعلام نمود، ما نیز آمادگی کامل داریم.

6 شهریور 1402

آخرین قیمت ها در بازار خودرو ، قیمت انواع پژو، کوئیک، رانا، دنا، جک، بسترن و فیدلیتی

قیمت خودرو امروز 28 مرداد 1402 همچون دو روز پایانی هفته گذشته ثابت بود و هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرد تا حجم معاملات بازار نیز تغییری نداشته باشد.

28 مرداد 1402

اولین لپ تاپ اپل افتضاح بود!

مک بوک، یکی از پیروز ترین برند های لپ تاپ در دنیا است. اما کسی نمی داند که چرا. بسیاری از کاربران معتقدند که اپل فرمول پیروزیت فراوری مک بوک ها را پیدا نموده و هر سال آن را بهبود می بخشد.

22 مرداد 1402

سیستم گرمایش استخر خانگی هوشمند انعکاس با 5% تخفیف تا 10 روز

پکیج گرمایش استخر انعکاس، فراوری شده با به روزترین تکنولوژی جهان است که سیستم هوشمندی با اپلیکیشن موبایل آندروید و ios دارد و مصرف سوخت آن بهینه تا 93% بوده و 3 سال گارانتی شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

19 مرداد 1402

جفا در حق بچه هاست که مجبورشان کنیم مثل ما فکر نمایند ؛ آنها برای آینده ای متفاوت با اکوسیستم ما تربیت می شوند ، امروز دوره اصول تدریس است، نه روش تدریس

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلم آینده دورِ دور را می بیند؛ استعدادی در بچه ای که درسش خوب نیست و این نگاه آینده نگرانه در تربیت مبتنی بر فناوری که جزوی از این مسیر شده، احتیاج کلیدی ما در مدارس است.

17 مرداد 1402

نمایش شازده کوچولو 2023 جزو پر فروش های هفته شد

به گزارش خبرنگاران ؛ نمایش شازده کوچولو 2023 اقتباسی از شازده کوچولو و دنیا ایزوله شده انسانیست. نمایش در چهارچوب تجربی و کارگاهی محور اجرا می گردد، با ساختاری که از تعزیه و پست مدرن تلفیق شده است. این نمایش دغدغه انسان امروزی را در ترکیبی شاعرانه همراه...

14 مرداد 1402

تنها خودروی تایوانی بازار ایران که تیرش به سنگ خورد!

لوکسژن U 6 که در نمایشگاه خودروی سال 96 تهران رونمایی شد، به عنوان خودروی لوکس تایوانی شناخته می شد که رویای رقابت با خودرو های چینی و حتی کره ای بازار ایران را داشت؛ اما به علت بدقولی های شرکت مونتاژ کننده، این اتفاق رخ نداد.

2 مرداد 1402

17 راه برای پس انداز پول و سفر به دور دنیا

فکر می کنید به هیچ وجه نمی توانید به جایی سفر کنید؟ اگر کمی برنامه ریزی داشته باشید، می توانید با پول نه چندان زیادی، تعطیلات خوبی داشته باشید.

29 تیر 1402

احتیاج به قانون برای فراوری گوشت مصنوعی در ایران ، کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست

بحث فراوری گوشت مصنوعی در جهان به یکی از مهم ترین موارد در صنایع غذایی تبدیل شده است. هرقدر که شرایط برای فراوری محصولات گوشتی سخت تر می گردد، طرح فراوری مصنوعی آن هم جدی تر خواهد شد.

28 تیر 1402

تغییرات خیره کننده در محبوب ترین مدل تویوتا در ایران ! ، عکسسورپرایز بزرگ سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهار نفره جهان، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکس

پس از معرفی نسل تازه لکسس GX، حدس و گمان هایی برای نسل تازه پرادو زده می گردد.با توجه به اینکه لکسس GX در واقع نسخه لوکس تر پرادو محسوب می گردد و از پلتفرم یکسانی بهره می برند.

21 تیر 1402

کیفیت رونیکس اتفاقی نیست!

کیفیت در رونیکس، اولین و مهم ترین اصلی است که از مدیرعامل به عنوان راس هرم سازمان آغاز شده و در تمام پایه های سازمان، نیروی انسانی، تمام محصولات، قطعات و خدمات پس از فروش جریان پیدا می نماید. نگرش رونیکس به تمام کلیات و تک تک جزئیات، کیفی است.

19 تیر 1402

سامانه جست و جوی شغل رونمایی شد

سامانه جست و جوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

18 تیر 1402

اپل واچ بخریم یا گلکسی واچ؟

امروز قصد داریم در خصوص مقایسه کلی از دو برند مشهور تکنولوژی و در حوزه ساعت هوشمند، یعنی اپل واچ و سامسونگ واچ آنالیز کنیم. اگر هنوز نمی دانید که در ابتدا کدام یک از این 2 برند مناسب برای خرید هستند، امروزه به صورت جامع و کلی به این موضوع خواهیم پرداخت.

14 تیر 1402

خداحافظی غم انگیز با هاچ بک مجذوب کننده آمریکایی برای همواره، عکس

فورد فیستا، یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین هاچ بک های آمریکایی، به علت رشد و توسعه خودروهای برقی، باید از این عرصه خداحافظی کند که خبری بسیار غم انگیز برای هواداران این خودرو خواهد بود.

13 تیر 1402

روزی که ایرانی ها رکورد خرید گل را می شکنند

با غلامحسین سلطان محمدی، مدیر اتحادیه گل و گیاه استان تهران و عضو اتحادیه سراسری تولیدکنندگان گل و گیاه ایران درباره علاقه ایرانی ها به گل ها و طراحی دکوراسیون خانه با گیاهان آپارتمانی گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

12 تیر 1402
تعداد: (217)