صعود فراوری تسلا در چین

به گزارش وبلاگ مزدا 93، شرکت خودروسازی تسلا فراوری شانگ های را پس از کاهش قیمت تقاضا افزایش می دهد.

صعود فراوری تسلا در چین

به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعات فردی آگاه در رویترز، تسلا میخواهد در دو ماه آینده فراوری خود را در کارخانه شانگ های بالا ببرد تا به تقاضای ناشی از کاهش قیمت های شدید در مدل های پرفروش خود پاسخ دهد.

این خودروساز میخواهد هفته ای نزدیک به 20هزار دستگاه در کارخانه شانگ های خود در ماه های فوریه و مارس فراوری کند.

بعلاوه، بر اساس داده های انجمن خودرو های مسافری چین، این سطح از فراوری، فراوری کارخانه را تقریبا به سرعت خود در سپتامبر و زمانی می رساند که 82هزار و 88 خودرو مدل 3 و مدل Y فراوری می کرد.

کارخانه شانگ های در دسامبر، فراوری خود را حدود یک سوم نسبت به نوامبر کاهش داد و دوره تعطیلات سال نو را برای کارگران در ژانویه تمدید کرد تا با افزایش موجودی، پیش از کاهش قیمت های بین 6 تا 14درصدی در چین، مقابله کند.

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، در خصوص نتایج سه ماهه چهارم تسلا گفت که سفارشات فراوری در ژانویه پس از کاهش قیمت جهانی تقریبا دو برابر شده است.

ماسک گفت تحویل سال 2023 تا زمانی که اختلال خارجی وجود نداشته باشد، می تواند به دو میلیون وسیله نقلیه برسد.

در 29 روز از ماه ژانویه، میانگین خرده فروشی روزانه تسلا در چین 36درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافت و به 25هزار و 686 دستگاه رسید.

براساس گزارش رویترز، داده های بانک بین المللی بازرگانان چین نشان داد این رشد کمی بیشتر از رقیب اصلی، بی وای دی، بود، در حالی که فروش کلی خودرو 45درصد کاهش یافت. کارخانه تسلا در شانگ های خودرو هایی را برای بازار چین و صادرات به اروپا فراوری می نماید.

منبع: فرارو

به "صعود فراوری تسلا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود فراوری تسلا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید