طرفداران منچستریونایتد تجمع اعتراضی ترتیب دادند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، طرفداران منچستریونایتد که نسبت به وضع فعلی باشگاه شان و سیاست هایی که مالکان آمریکایی این باشگاه یعنی خانواده گلیزرها در پیش گرفته اند، ناراضی هستند، قصد دارند تجمع اعتراضی علیه گلیزرها ترتیب دهند. بر اساس گزارش نشریه منچستر ایونینگ نیوز؛ طرفداران منچستریونایتد در حال برنامه ریزی برای این تجمع اعتراضی پیش از آخرین بازی محبت آمیز این تیم در پیش فصل هستند، یعنی پیش از بازی با ویارئال که قرار است در تاریخ 31 جولای (9 تیر) در استادیوم اولدترافورد برگزار گردد.

طرفداران منچستریونایتد تجمع اعتراضی ترتیب دادند

تعدادی از طرفداران منچستریونایتد از تصمیم خانواده گلیزرها برای برداشت 8 میلیون پوند از مجموع 11 میلیون پوند سود دو سالانه سهام باشگاه برای خود خشمگین هستند. بسیاری از طرفداران من یونایتد بر این باورند که خانواده گلیزر باید به خاطر احترام به باشگاه پس از بدترین فصلی که در تاریخ لیگ برتر داشتند، از برداشت این مبلغ از حساب باشگاه خودداری می کردند، زیرا آنها خود را آماده ایجاد تغییرات گسترده در این تابستان می نمایند.

طبق این گزارش؛ گلیزرها به طور مرتب مبالغی را از حساب باشگاه منچستریونایتد برداشت نموده اند و ماه گذشته تأیید شد که بدهی های این باشگاه انگلیسی در آخرین حساب های اقتصادی آنها به نزدیک به 500 میلیون پوند رسیده که نسبت به سال گذشته 11.8 درصد افزایش داشته است.

در اوایل این هفته، گری نویل اسطوره باشگاه منچستریونایتد عصبانیت خود را از خانواده گلیزر به علت سود بردن از باشگاه علیرغم فصل فاجعه بارشان ابراز کره بود. نویل از خانواده گلیزر خواسته بود تا هر پنی را که از باشگاه منچستریونایتد به دست می آورند، به خود باشگاه بازگردانند تا مدیران باشگاه بتوانند خریدهایی همانند کریستین اریکسن را برای اریک تن هاخ انجام دهند.

منچستریونایتد که فصل گذشته در رتبه ششم به کار خود در لیگ برتر انگلیس انتها داد و فصل پیش رو در لیگ اروپا به رقابت خواهد پرداخت، در فصل نقل وانتقالات تابستانی هنوز بازیکن جدیدی جذب ننموده است.

منبع: فرارو

به "طرفداران منچستریونایتد تجمع اعتراضی ترتیب دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران منچستریونایتد تجمع اعتراضی ترتیب دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید