تئاتر

آزیتا لاچینی و احوال این روزهایش

رویا تیموریان مدیر سفیر مهربانی خانه تئاتر طی چند وقت گذشته به عیادت آزیتا لاچینی رفته اند و گویا به تازگی خبر آن را رسانه ای نموده اند و نوشته اند که این بازیگر آرزو داشته است که امیدوارم همواره سالم، پرقدرت و پرتوان باشید.

3 اردیبهشت 1402

ببینید ، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در این بازار پیدا می کنید ، اینجا محل فروش خروس های خوراکی و جنگی است ، قیمت خروس لاری چند است؟

چهارشنبه بازار و بازار علی از دیدنی های قائمشهر در مازندران است. در بازار علی که به بازار پرنده فروشان هم معروف است انواع خروس های لاری و جنگی و خوراکی و تزیینی به فروش می رسد.

6 مهر 1401

فیلم نامه خوب حلقه گمشده سینمای کودک و نوجوان است

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: در سینمای کودک با ضعف فیلم نامه روبرو هستیم و کارگردانان با سابقه هم دیگر کمتر تمایل به فیلم سازی دارند.

9 شهریور 1401

از جشنواره های دیدنی قبرس بیشتر بدانید

جشنواره هایی نظیر جشنواره گل رز، روز استقلال قبرس، جشنواره هنر خیابانی و جشنواره توت فرنگی در طول سال در قبرس برگزار می گردد و امکان آشنایی با فرهنگ غنی این کشور را فراهم می نمایند.

7 خرداد 1401

اصول ما مبتنی بر کیفیت است

تهران (پانا) - دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان تاکید دارد که اصول این جشنواره مبتنی بر کیفیت است و آثاری در این دوره پذیرفته شده اند که کیفیت قابل قبولی داشته باشند.

22 اردیبهشت 1401

خاتمه فیلمبرداری فیلم برنده

تهران (پانا) - فیلمبرداری فیلم برنده به کارگردانی میلاد سعیدی و تهیه کنندگی ارسلان کرباسچیان به خاتمه رسید.

15 اردیبهشت 1401

مکان های دیدنی تونس

شاید سفر به کشور تونس و بازدید از مکان های دیدنی تونس بتواند یکی از سفرهای لذت بخش شما در آینده باشد. تونس با بناهای باستانی فوق العاده و تاریخ بی نظیر خود، یکی از برترین کشورهای آفریقایی برای گشت و گذار است. مکان های دیدنی تونس آن قدر زیاد و متعدد است...

20 دی 1400

مروری بر کارنامه سینمایی رویا افشار

جشنواره فیلم فجر 99 به پایان رسید. جشنواره ای که در ایران اعتبار بسیاری دارد وعده ای نیز متقد جدی آن هستند. این جشنواره سال ها است که برگزار می شود و با انتخاب هایی که هیات داوران برای بهترین بازیگر یا کارگردان دارند، حرف وحدیث های بسیاری را ایجاد می کنند....

8 دی 1400

پشت پرده فراموش شدن بازیگران؛ از روابط پنهان تا خرید نقش !

در دنیای مجذوب کننده و فریبنده بازیگری، چه بسیار افرادی که به سرعت چون ستاره درخشیدند اما به مرور کم فروغ و حتی گاهی خاموش شدند!

27 شهریور 1400

زندگی در روستای آلزایمری ها

روزنامه خراسان - فاطمه قاسمی: آلزایمر یک بیماری پیش رونده زوال حافظه و کارکرد های مهم ذهنی دیگر است که منجر به از دست دادن مهارت های فکری و اجتماعی، برقراری ارتباط، گفتار، داوری و بسیاری از جنبه های عملکرد روزانه مغز می شود. گاهی این بیماری به حدی شدید...

15 شهریور 1400

خبرنگاران حسین مسافرآستانه دبیر سی ونهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد

تهران- خبرنگاران- معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حسین مسافرآستانه را به سمت دبیر و در احکامی جداگانه شماری از هنرمندان تئاتر را به سمت اعضای شورای سیاست گذاری سی ونهمین جشنواره بین المللی منصوب کرد.

7 شهریور 1399

ویدئوی خاطره انگیز از سیاه بازی علی نصیریان در دهه 40

سالار عقیلی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، ویدئویی از ایفای نقش علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما منتشر کرد.

4 مرداد 1399

آخرین اخبار از زمان پخش سریال پردیس

زمان پخش مجموعه تلویزیونی پردیس به کارگردانی سعید نقدزاده تعیین نیست، اما این احتمال وجود دارد که این سریال تا سرانجام سال جاری روی آنتن رود.

24 اسفند 1398