اولین تریلر گیم پلی بازی آنلاین Dune: Awakening منتشر شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، پس از عرضه فیلم اول دون (Dune) این مجموعه هواداران بسیار زیادی پیدا کرد. این فیلم که بر اساس کتاب های دون ساخته شده توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. به همین علت شرکت های بازی سازی نیز به فکر ساخت یک بازی از این مجموعه افتادند. به همین علت شرکت فانکام (Funcom) بازی دون: بیداری (Dune: Awakening) را معرفی کرد.

اولین تریلر گیم پلی بازی آنلاین Dune: Awakening منتشر شد

حال در مراسم گیم اواردز سال جاری، این شرکت تریلر تازهی از بازی تازه دون عرضه کرد. این عنوان در سبک جهان باز و چند نفره است. همینطور اینکه عناصر دوام آوری به طور کامل در آن مشهود است. حال در تریلر تازه ما شاهد گیم پلی این بازی هستیم. بازی دون بیداری در مراحل اولیه ساخت قرار داشته و هنوز حتی به مرحله آلفا هم نرسیده است.

شرکت فانکام حدود دو دهه است که با سبک چند نفره آنلاین و جهان باز کار می نماید. آخرین عنوان این شرکت نیز Conan Exiles نام دارد. به همین علت دون: بیداری هم با پس زمینه این سابقه خوب ساخته شده است. در اصل فانکام سبک جهان باز و چند نفره را وارد جهانی دون نموده تا از پتانسیل آن به خوبی استفاده کند.

در بازی دون بیداری شما باید کوشش کنید تا از خطرات موجود در آراکیس (Arrakis) به دور باشید. از طرفی باید با بازیکنان دیگر نیز رقابت کنید. شما در این بازی باید نقش و شخصیت خود را یافته و وارد یک ماجراجویی بسیار مجذوب نماینده می شوید. آزادی عمل شما در بازی دون بیداری بسیار زیاد است. شما می توانید برای خود پناهگاه بسازید تا از طوفان ها در امان باشید. همینطور اینکه باید در پی موارد حیاتی باشید تا زنده بمانید.

ماده اسپایس (Spice) در جهانی دون اهمیت بسیار زیادی دارد. به این معنا که تمام کارهای شما و ارتقاءها با این ماده انجام می گردد. از این رو همه افراد نیز در پی اسپایس هستند. حال شما باید با افراد دیگر در این جهان مبارزه نموده تا به اسپایس دست پیدا کنید. همینطور اینکه نباید بگذارید افراد دیگر اسپایس شما را بدزدند.

در بیابان آراکیس راه های زیادی وجود دارد. به همین علت بازیکنان مسیر بازی را خودشان انتخاب می نمایند. در جهانی دوم سلاح و ابزار بسیار زیادی وجود دارد. بازیکنان باید کوشش نمایند تا برترین مورد که مناسب سبک بازیشان است را انتخاب نموده و از آن در مبارزات استفاده نمایند. از طرفی وسایل نقلیه زیادی هم در بازی وجود داشته تا حمل و نقش سخت نباشد.

بازی دون بیداری برای کنسول های نسل 9 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام نشده ولی امیدواریم به زودی تاریخ عرضه این بازی نیز اعلام گردد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین تریلر گیم پلی بازی آنلاین Dune: Awakening منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تریلر گیم پلی بازی آنلاین Dune: Awakening منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید