دموی The Matrix Awakens آینده داستان سرایی را در آنریل انجین 5 نشان می دهد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، یک تجربه تعاملی نو که در دنیای ماتریکس اتفاق می افتد، در جریان مراسم گیم اواردز 2021 معرفی گردید و به بازیکنان نگاهی همه جانبه به آنریل انجین 5 از کمپانی اپیک گیمز روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس داد. در حالی که این دموی قابل بازی هیچ ارتباط صریحی با فیلم The Matrix Resurrections ندارد، اپیک گیمز این تجربه را به عنوان آینده داستان سرایی معرفی می نماید.

دموی The Matrix Awakens آینده داستان سرایی را در آنریل انجین 5 نشان می دهد

رسانه Polygon به تازگی با کارگردان فنی، جف فاریس و کارگردان هنری، جروم پلاتو درباره چگونگی همکاری اپیک گیمز با کارگردان The Matrix Resurrections یعنی لانا واچوفسکی صحبت هایی داشته است. طبق گفته پلاتو، The Matrix Awakens با همکاری تیم پروژه های ویژه اپیک گیمز، گروهی از توسعه دهندگان و هنرمندانی در استودیو که وقت خود را وقف فراوری دمویی فنی و سالانه برای نمایش آخرین نوآوری ها در موتور بازی سازی آنریل انجین می نمایند، ایجاد شد. او اضافه کرد:

برای نمایش دمویی از موتور آنریل انجین 5 در سال 2021 میلادی، تیم سازنده قصد داشته پا را فراتر گذاشته و نه تنها ویترینی از قابلیت های این موتور را برای ارائه دنیا های باز پویا ایجاد کند، بلکه چیزی را نمایش دهد که بازیکنان خودشان بتوانند آن را تجربه نمایند. جف فاریس در این باره اعلام کرد:

به وسیله کیم لیبرری، مدیر ارشد فناوری اپیک گیمز، که قبلا به عنوان ناظر جلوه های ویژه در سه گانه ماتریکس فعالیت نموده و جروم پلاتو که روی Matrix Reloaded و Matrix Revolutions کار نموده بود، تیم سازنده با لانا واچوفسکی ارتباط برقرار کردند. با اجازه واچوفسکی، تیم توسعه دهنده تصمیم به ایجاد یک اثر تعاملی مستقل از قابلیت های آنریل انجین 5 در دنیای ماتریکس کرد. دمو با صحنه ای از ماتریکس با شخصیت توماس اندرسون، با بازی کیانو ریوز پشت میز کامپیوترش شروع می گردد. مدل ریوز جوان بر اساس مدل اصلی این بازیگر که در طول ساخت Matrix Reloaded استفاده شده بود، اکنون در آنریل انجین 5 با جزئیات بصری بهبودیافته رندر شده است. از آنجا دمو به صحنه ای لایو اکشن از ریوز به نویسندگی و کارگردانی خود واچوفسکی تبدیل می گردد.

پلاتو می گوید: ما از خود پرسیدیم که آیا می توانیم تصور کنیم که آینده داستان سرایی چگونه می تواند باشد؟ دمو با استفاده از ترکیبی از فیلم های لایو اکشن و تصاویر فراوری شده به وسیله کامپیوتر که به وسیله یک مجموعه اکشن تعاملی و یک محیط دنیا باز تحقق یافته، تلاشی برای پاسخ به این سؤال است. ابتدای دمو که شامل تصاویری از ریوز و کری آن ماس است که به ترتیب نقش های خود را به عنوان نئو و ترینیتی بازی می نمایند، در برلین فیلم برداری شد، جایی که چهارمین نسخه از ماتریکس در آن موقع در حال فراوری بود. شخصیت مبارزی که بازیکن کنترل او را در قسمتی از دمو بر عهده می گیرد، بر اساس شخصیتی است که در ویدیوی اپیک گیمز با نام MetaHuman Creator در اوایل امسال نمایش داده شد. پلاتو در ادامه گفت:

Matrix Awakens خط باریکی بین تفکرات فلسفی سرسام آور و لذت تجربه گلوله های فراوان این سری ایجاد می نماید و به بازیکن این امکان را می دهد تا قبل از اینکه بدون مانع در یک فضای باز پرسه بزند، در یک درگیری با اسلحه با سرعت بالا در یک شبکه بزرگراهی بزرگ شرکت کند. لازم به ذکر است که با تیمی متشکل از 20 کارمند، بیش از یک سال طول کشید تا فراوری این دمو تکمیل گردد.

فاریس و پلاتو در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا Matrix Awakens هیچ ارتباط صریحی با فیلم Matrix Resurrections دارد یا خیر، تأکید کردند که این دمو یک تجربه کاملا مستقل خواهد بود و بعلاوه یک بازی کامل نخواهد بود. آنریل انجین 5 قرار است در بهار 2022 میلادی منتشر گردد و شامل تمام بخش های استفاده شده برای ایجاد دموی The Matrix Awakens می گردد؛ چیزی که پلاتو با هیجان بر آن تأکید کرد. او در نهایت اعلام کرد:

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "دموی The Matrix Awakens آینده داستان سرایی را در آنریل انجین 5 نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی The Matrix Awakens آینده داستان سرایی را در آنریل انجین 5 نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید