سینما

جشن مهرگان، حکایت برگ و شکایت باد

پاییز، حکایت برگ و شکایت باد در دل دشت است؛ حکایتی آمیخته با تکاپو، تغییر هویت و آواز درختانی که تن به سرما می دهند اما دست از اصالت خود نمی کشند.

18 مهر 1402

با خواندن این خبر احساس پیری می کنید، مایکروسافت ورد 40 ساله شد!

زومیت نوشت: نرم افزار واژه پرداز Word مایکروسافت از زمان آغاز فعالیت خود در سال 1983، راه درازی را پیموده و امروزه در بیشتر ادارات دنیا مورداستفاده قرار می گیرد.

8 مهر 1402

نگاهی به جدیدترین تصاویر ژان کلود ون دام در نقش جانی کیج در مورتال کامبت 1

یکی از اولین و مجذوب کننده ترین جزئیاتی که در خصوص بازی مورتال کامبت 1 (Mortal Kombat 1) فاش شده، حضور ژان کلود ون دام، بازیگر و هنرمند رزمی، در نقش جانی کیج است. وجود مورتال کمبت تا حدودی به لطف ون دام است. او از حضور در یک بازی آرکید پیشنهاد شده به وسیله شرکت توسعه...

25 شهریور 1402

کارگردان ماشین مرا بران و یک داستان عجیب درباره شیطانی که وجود ندارد

ریوسوکی هاماگوچی کارگران ژاپنی با فیلم شیطان وجود ندارد به سمت گرفتن یک اسکار دیگر می رود.

15 شهریور 1402

17 راه برای پس انداز پول و سفر به دور دنیا

فکر می کنید به هیچ وجه نمی توانید به جایی سفر کنید؟ اگر کمی برنامه ریزی داشته باشید، می توانید با پول نه چندان زیادی، تعطیلات خوبی داشته باشید.

29 تیر 1402

سونی از دوربین A6700 با تمرکز بر هوش مصنوعی رونمایی کرد

سونی از دوربین بدون آینه A6700 APS-C نو خود رونمایی کرد تا پیشرفت های کلیدی فوکوس اتوماتیک مبتنی بر هوش مصنوعی را از سری فول فریم خود، به سری اصلی و ارزان آلفا A6000 بیاورد.

22 تیر 1402

17 ستاره معروف که به زیبایی پیر شده اند

بسیاری از زنان معروف به زیبایی پیر می شوند و نشان می دهند که زیبایی و اعتماد به نفس در طول زمان باعث شکوفا شدن چیز هایی می شوند که پیر شدن نمی تواند آن ها را از بین ببرد.

20 تیر 1402

از خواندن این اعداد سرگیجه می گیرید ؛ گران ترین های دنیا اینجا جمع شده اند ، این ساعت 125، 000، 000، 000 تومان قیمت دارد ، گران ترین موبایل دنیا چند؟

دسر با طعم شکلات و طلا... موبایل الماس نشان... شلوار جین عتیقه... قدیمی ترین نسخه کتاب مرد عنکبوتی... شما برای کدام یک از اینها حاضرید دست به جیب شوید و هزینه کنید؟

3 تیر 1402

درباره عکس هایی از موزه سینما؛ صد رحمت به سمساری

امیر جدیدی در هم میهن نوشت: صبح آدینه به همراه رفیقی سری به موزه سینما زدم. وارد باغ فردوس که شدم، دوربین روی دوشم بود. مسئول حراست به لنز دوربینم اشاره نمود و گفت، با این لنز نمی توانی عکاسی کنی. گفتم خبرنگارم، ولی علت اینکه نمی توانم با این لنز عکاسی کنم...

28 خرداد 1402

آتش سوزی در انبار چسب بازار تهران

یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است.

19 خرداد 1402

ماجرای این تصویر چیست؟، زنی که در خانه اش و با ملحفه مشهور شد

در ابتدای فیلم هایی که به وسیله استودیوی فیلمسازی کلمبیا پیکچرز فراوری می شوند، لوگوی این شرکت به نمایش درمی آید؛ زنی با مشعلی در دست که با نام دوشیزه آزادی شناخته می گردد. پشت این لوگو، اما داستانی منحصر به فرد وجود دارد.

18 خرداد 1402

این فیلم ایرانی به سینماهای فرانسه رسید

فیلم سینمایی دِرب به کارگردانی هادی محقق از سوم خرداد در سینماهای فرانسه اکران عمومی می گردد.

5 خرداد 1402

باب راس و سرگذشتش؛ چرا نقاش مو فرفری همچنان محبوب است؟

خیره به بوم خالی روی سه پایه نقاشی، نمی توانستم متوجه شوم چگونه این هیچ چیز قرار است به یک جور تقلید دم دستی از نقاشی باب راس تبدیل گردد که داشتیم از آن به عنوان الگو استفاده می کردیم. نقاشی یک اثر ماندگار از باب راس بود؛ یک چشم انداز برفی مملو از رنگ، جهانی...

31 اردیبهشت 1402

سریال تاج نتفلیکس ، سلطنت باید همواره پیروز باشد ...

سریال تاج (سلطنت) در وهله اول نشان دهنده این مهم است که خانواده سلطنتی بریتانیا برای حفظ بقای سلطنت خود چه تغییراتی و فراز و فرودهایی را از سر گذرانده است.

17 اردیبهشت 1402

7 لپ تاپ مناسب تدوین؛ از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین (اردیبهشت 1401)

آیا در پی خرید برترین لپ تاپ برای تدوین هستید؟ در این مقاله قصد داریم چند لپ تاپ مناسب تدوین را تا سقف مشخصی از لحاظ بودجه معرفی کنیم. بعلاوه در انتهای مقاله، به یک جمع بندی کلی می پردازیم که برای خرید برترین لپتاپ تدوین و ادیت بهتر است به چه نکات مهمی...

10 اردیبهشت 1402

آزیتا لاچینی و احوال این روزهایش

رویا تیموریان مدیر سفیر مهربانی خانه تئاتر طی چند وقت گذشته به عیادت آزیتا لاچینی رفته اند و گویا به تازگی خبر آن را رسانه ای نموده اند و نوشته اند که این بازیگر آرزو داشته است که امیدوارم همواره سالم، پرقدرت و پرتوان باشید.

3 اردیبهشت 1402

جایزه برترین فیلم جشنواره استانبول برای جنگ جهانی سوم

چهل و دومین جشنواره فیلم استانبول در کشور ترکیه به کار خود خاتمه داد و فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی پیروز به کسب جایزه لاله طلایی برترین فیلم بخش مسابقه بین المللی این رویداد سینمایی شد.

30 فروردین 1402

دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان

در توضیح دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان آمده است: هر چه احتیاجات و آرزو های شرعی دارم را برآورده کن. مانند اینکه آرزو می کنم عروس یا داماد خوب پیدا کنم. خانه ام کنار مسجد باشد و رفیق و هم مباحثه خوبی داشته باشم. این ها آرزو های شرعی است.

19 فروردین 1402

ماجرای ویدئوی جنجالی خانواده دیپلمات های ایران در لندن

سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس، نسبت به یک ویدیو منتشر شده در فضای مجازی که در آن ادعا شده خانواده دیپلمات های ایرانی در انگلیس در مراسم سیزده فروردین در خارج از شهر لندن حضور داشته اند، واکنش نشان داد.

14 فروردین 1402

فرصت بردن یک جایزه اسکار تاریخی به وسیله خانم ها

مندی واکر این فرصت را دارد در مراسم اسکار 2023 که هفته آینده برگزار می گردد، نام خود را به عنوان نخستین زن برنده اسکار فیلمبرداری در تاریخ جوایز آموزشگاه ثبت کند

16 اسفند 1401
تعداد: (121)