تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران با خدمات عالی

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرنگاران ؛ هیوندای از برندهای محبوب و باکیفیت خودرو در جهان به ویژه قارۀ آسیاست. به طوری که شاهد حضور گستردۀ انواع مختلف آن در ایران هستیم و بسیاری از افراد دارای تمکن مالی، این مدل از خودرو را انتخاب می نمایند. با توجه به اینکه ساختار موتور، گیربکس و سایر قسمت های محصولات این گروه خودروسازی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های جهان ساخته شده اند، به تبع عیب یابی و تعمیر آن ها کار هر کسی نیست و نیازمند داشتن تخصص، تجربه و توان کافی است.

تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران با خدمات عالی

علاوه بر این، وجود تحریم ها نیز سبب شده است تا یک سری از لوازم و قطعات کمیاب گردد و به سختی در دسترس فروشندگان لوازم یدکی و مالکان خودروهای برند هیوندای قرار بگیرد، ازاین رو وجود تعمیرگاه هیوندای در تهران و سایر کلان شهرهای کشور لازم و لازم است تا با شناسایی احتیاج دارندگان مدل های مختلف سدان، کوپه و شاسی بلند هیوندای، علاوه بر عیب یابی و تعمیر، بتواند قطعات و لوازم یدکی مورداحتیاج آن ها را تهیه کند و در اختیارشان قرار دهد. در این میان تعمیرگاه ایران رنو به عنوان یکی از بروزترین و مجهزترین تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می نماید و تابه حال نیز توانسته رضایت آن ها را جلب کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با تخصصی ترین تعمیرگاه هیوندای در تهران و خدمات متنوع آن با ما همراه باشید.

دسته بندی تعمیرات در تعمیرگاه هیوندای

به منظور بهبود کیفیت خدمات در تعمیرگاه تخصصی هیوندای اینجا کلیک کنید تعمیرات به دو دستۀ کلی عمومی و همراه با عیب یابی تقسیم شده است. همان طور که از نام آن ها پیداست، تعمیر عمومی شامل بخش هایی از خودرو می گردد که در بین تمامی برندها یکسان است. به عنوان مثال، تعویض لنت، لاستیک، روغن موتور، روغن گیربکس، جلوبندی و غیره از تعمیرات عمومی هستند. اما با پیشرفت تکنولوژی به نسبت کیفیت ساخت و نحوۀ عملکرد موتور و گیربکس های به کاررفته در محصولات برند هیوندای نیز پیشرفته است. به همین سبب خدمات دستۀ دوم به صورت تخصصی و با عیب یابی دقیق انجام می گردد.

بدین صورت که ابتدا تعمیرکاران متخصص در تعمیرگاه هیوندای تهران، خودروهای معیوب و سانحه دیده را به صورت تخصصی و اساسی مورد آنالیز قرار می دهد و تا حد امکان اقدامات لازم جهت رفع نقص و آغاز به کار مجدد خودرو انجام می گیرد. اما در برخی مواقع، شدت آسیب به مقدار ای است که دیگر نمی توان قطعات و لوازم را تعمیر کرد. در این گونه موارد، تعمیرگاه هیوندای می بایست با تهیۀ قطعات اصلی و باکیفیت، آن ها را جایگزین قطعات معیوب کند تا خودرو به مدار کار بازگردد و مسائل آن به طور کامل و اساسی رفع گردد.

سرویس های دوره ای؛ اولین خدمت در تعمیرگاه تخصصی هیوندای

همان گونه که می دانید، یکی از بخش های اصلی و مهم برای حفظ کیفیت خودرو و بهبود عملکرد آن، به انجام سرویس های دوره ای اختصاص یافته است. بر همین اساس در تعمیرگاه هیوندای، انجام این دسته از خدمات و سرویس های دوره ای در اولویت قرار گرفته است و به برترین شکل به مدل های مختلف خودروهای برند هیوندای ارائه می گردد. از بین اصلی ترین و مهم ترین خدمات در سرویس های دوره ای وسایل نقلیه، می توان به تعویض روغن موتور و فیلتر آن، تعویض فیلتر هوا، بازدید گیربکس و نحوۀ عملکرد آن، تعویض تسمه تایم، تعویض شمع ها، تعویض آب رادیاتور، تعویض لنت و روغن ترمز، باتری و غیره اشاره نمود.

تعمیر موتور و گیربکس در تعمیرگاه تخصصی هیوندای

موتور و گیربکس از بخش اصلی تمامی خودروهای سبک و سنگین محسوب می شوند. در این خصوص استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و عملکرد باکیفیت موتور و گیربکس مدل های مختلف هیوندای، باعث شده است تا عیب یابی و تعمیر آن ها نیز به تخصص و تجربۀ کافی احتیاج داشته باشد. از طرفی برخی موتورهای به کاررفته در محصولات هیوندای، به صورت خورجینی (دو ردیف سیلندر مقابل هم) شش سیلندر و هشت سیلندر هستند که استفاده از توربوشارژ نیز در برخی مدل ها باعث شده است تا عیب یابی و تعمیر آن ها کمی دشوارتر گردد. البته در تعمیرگاه هیوندای ایران رنو، برترین تعمیرکاران ایران حضور دارند و فرآیند عیب یابی و تعمیر موتور محصولات هیوندای در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می گردد.

از آنجایی که امروزه بیشتر خودروهای سواری و سنگین به گیربکس های اتوماتیک مجهز هستند، شرکت هیوندای نیز سعی نموده است تا برترین جعبه دنده های اتوماتیک را روی محصولات خود نصب کند. بدین ترتیب در تعمیرگاه تخصصی هیوندای ایران رنو، بخشی از توان و تخصص تعمیرکاران به عیب یابی و تعمیر گیربکس های اتوماتیک اختصاص یافته است. بدین صورت که در ابتدا نوع مسائل فنی خودرو از مالکین پرسیده می گردد و براساس عیب یابی صورت گرفته، خودروها به بخش موتور یا گیربکس منتقل می شوند تا خدمات به صورت تخصصی و با تمرکز بیشتر به آن ها ارائه گردد.

هزینۀ عیب یابی و انجام تعمیرات در تعمیرگاه هیوندای

با توجه به مدل های مختلف محصولات برند هیوندای و بعلاوه نوع و شدت مسائل به وجود آمده برای خودروها، نمی توان یک قیمت ثابت و معین را برای عیب یابی و تعمیر معین کرد. به عبارتی می توان گفت هرچه خودرو پیشرفته تر و جدیدتر باشد، به نسبت با افزایش شدت خرابی قطعات و بخش های مختلف وسیله نقلیه، هزینۀ عیب یابی و تعمیر آن نیز افزایش می یابد. از طرف دیگر با توجه به تحریم ها، قیمت قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی، به شدت در حال افزایش است. علاوه بر این وجود جنس های تقلبی و بی کیفیت در بازار، سبب شده است تا مالکان اغلب محصولات اصلی و دارای اصالت را تهیه نمایند که به تبع آن، هزینۀ تأمین قطعات و لوازم یدکی اورجینال نیز به تعمیرات اضافه می گردد و همین امر سبب شده است تا هزینۀ تعمیر خودروهای هیوندای به نسبت بیشتر از محصولات داخلی و خودروهای چینی با کیفیت پایین باشد، بنابراین هنگام مراجعه به تعمیرگاه هیوندای، حتماً تمامی این موارد را مدنظر قرار دهید و متناسب با نوع مشکل وسیله نقلیه و شرایط مالی، از خدمات آن ها بهره ببرید.

سخن آخر

در چند سال اخیر شاهد تأسیس و راه اندازی تعدادی تعمیرگاه تخصصی هیوندای در شهر تهران و حومه هسیتم. اما بدون شک کیفیت ارائه خدمات آن ها درزمینۀ عیب یابی و تعمیر یکسان نیست، زیرا برای عیب یابی دقیق و تعمیر اساسی، می بایست از استادکاران و تعمیرکاران متخصص و باتجربه استفاده کرد. از طرفی ساختار محصولات برند هیوندای و امکانات آن ها، به نسبت در سطح بالاتری نسبت به سایر خودورهای چینی و کره ای واقع شده است، ازاین رو نحوۀ ارائه خدمات نیز باید به گونه ای باشد تا بتواند احتیاج مالکان این برند از خودروهای سواری را رفع سازد.

در این راستا، مجموعۀ متخصص، باتجربه و کارآمد ایران رنو، با فراهم کردن محیط کارگاه وسیع و در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و حرفه ای، برترین خدمات را دزمینۀ تعمیر خودروهای Hyundai ارائه می نماید. در صورتی که در پی برترین تعمیرگاه هیوندای در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً به این مجموعه مراجعه کنید و از خدمات باکیفیت و امکانات به روز آن ها درزمینۀ عیب یابی و تعمیر خودرو نهایت بهره را ببرید.

renoir.ir

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران با خدمات عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران با خدمات عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید