جعفرزاده ایمن آبادی: آمریکا در عراق و افغانستان چه کار دارد؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد آمریکا حق ندارد از ایران سوال کند چرا سوریه حضور دارد و خواهان خروج ما شود.

جعفرزاده ایمن آبادی: آمریکا در عراق و افغانستان چه کار دارد؟

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ مزدا 93، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه ایران از سوریه خارج شود، گفت: ایران حضور مستشاری در سوریه دارد و این سوال به وجود می آید که آمریکا به دعوت چه کسی در عراق مستقر شده، پایگاه زده آن هم پایگاه موشکی، آمریکا بگوید چرا در افغانستان و بسکمک از کشور های دیگر دنیا حضور دارد؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا اگر لالایی می خواند خودش خوابش بگیرد و قبل از زیر سوال بردن حضور ایران در سوریه علت حضور غیر مسئولانه خود در خلیج فارس، کشور های عراق و افغانستان را توضیح دهد و بعد برایایران تصمیم خروج بگیرد.

وی بیان داشت: ایران به دعوت دولت ها در کشوری حضور پیدا می کند و هر زمان دولتی حضور ایران را نخواهد ما از آنجا خارج می شویم بنابراین با به تقاضا و در پاسخ به در خواست کمک در سوریه حضور داریم.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفتگو به علت حضور ایران در سایر کشور ها پرداخت و گفت: از آنجایی که ایران درعرصه نظامی هم به فناوری جدید رسیده و هم قدرت برتر نظامی دنیا است از ما برای مستشاری دعوت می شود تا هم مشاوره دهیم و کمک نظامی کنیم؛ حالا باید چه کار کنیم از آمریکا اجازه بگیریم؟

این نماینده مجلس بیان کرد: آمریکا بگوید به دعوت چطور هر جایی که دوست دارد حضور پیدا می کند؟ در عراق، افغانستان و خلیح فارس مستقر است، عامل نا امنی و ایجاد جنگ هایی در منطقه شده است.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی درمجلس تاکید کرد: هر کسی حق دارد از ایران سوال کند چرا در سوریه هستیم، اما اعتقاد دارم آمریکا حق ندارد در این زمینه سوالی طرح کند یا تصمیمی بگیرد.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در ادامه لفاظی ها علیه ایران گفت که این کشور باید از سوریه خارج شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جعفرزاده ایمن آبادی: آمریکا در عراق و افغانستان چه کار دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفرزاده ایمن آبادی: آمریکا در عراق و افغانستان چه کار دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید