زمان انتشار نتایج اولیه و نهایی کنکور 1402 اعلام شد ، اگر آموزش و پرورش سوابق تحصیلی داوطلبی را به سنجش ارائه نکند، چه می گردد؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار نتایج اولیه و بعلاوه نهایی آزمون سراسری سال جاری را خاطرنشان کرد.

زمان انتشار نتایج اولیه و نهایی کنکور 1402 اعلام شد ، اگر آموزش و پرورش سوابق تحصیلی داوطلبی را به سنجش ارائه نکند، چه می گردد؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اگر آموزش و پرورش سوابق تحصیلی داوطلبی را به سنجش ارائه نکند، نمره این سوابق تحصیلی به منزله صفر خواهد بود.

وی اضافه نمود: اگر به داوطلبی فرصتی داده شد که نمره سوابق تحصیلی خود را ترمیم کند، نمره سوابق تحصیلی تازه جایگزین نمره سوابق تحصیلی قبلی خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه 40 درصد نمرات بستگی به سوابق تحصیلی که در اختیار آموزش و پرورش است واقع شده است، اضافه نمود: طبق مصوبه شورای سنجش و پذیرش قرار بود آموزش و پرورش اوایل مرداد سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری را به سازمان سنجش اعلام کند، ولی تا به امروز این کار انجام نشده است.

پورعباس با بیان اینکه از 15 تا 20 مرداد نتایج اولیه آزمون سراسری اعلام خواهد شد، گفت: نتایج نهایی آزمون سراسری هم هفته آخر شهریور اعلام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "زمان انتشار نتایج اولیه و نهایی کنکور 1402 اعلام شد ، اگر آموزش و پرورش سوابق تحصیلی داوطلبی را به سنجش ارائه نکند، چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتشار نتایج اولیه و نهایی کنکور 1402 اعلام شد ، اگر آموزش و پرورش سوابق تحصیلی داوطلبی را به سنجش ارائه نکند، چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید