مخالفت 700 اقتصاددان با انتخاب مجدد ترامپ

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بیش از 700 اقتصاددان از جمله چندین برنده جایزه نوبل با انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا مخالفت کردند.

مخالفت 700 اقتصاددان با انتخاب مجدد ترامپ

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مزدا 93 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، بیش از 700 اقتصاددان از جمله چندین برنده جایزه نوبل با انتشار نامه ای سرگشاده مخالفت خود را با انتخاب مجدد ترامپ اعلام کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ مزدا 93 بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش در بخشی از این نامه آمده است: دونالد ترامپ تنها در یک دوره ریاست جمهوری، ایالات متحده را غیرقابل شناسایی کرده و این کار برای او هیچ گونه عواقبی نداشته است.

اقتصاددانان مذکور دوره ریاست جمهوری ترامپ را یک توهین مداوم علیه دموکراسی ارزیابی کرده و واکنش دولت ترامپ به شیوع ویروس کرونا را انتشار اطلاعات نادرست و خطرناک توصیف کردند.

اقتصاددانان در ادامه این نامه افزودند: به این دلایل، ما قاطعانه توصیه می کنیم که رای دهندگان به دنبال احیای دموکراسی باشند آن هم از طریق رای دادن به برکناری ترامپ از قدرت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ مزدا 93 بخوانید. (کلیک کنید)

از جمله امضاکنندگان این نامه می توان به برندگان جایزه نوبل از جمله پل میلگروم، اولیور هارت و آلوین روث اشاره کرد.

ترامپ در مناظره انتخاباتی پنجشنبه شب با رویکرد جو بایدن برای مدیریت اقتصاد آمریکا به شدت مخالفت کرد و معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده را متهم کرد که اقتصاد آمریکا را به ورطه ای از رکود و بحران هدایت خواهد کرد که شما هرگز آن را تجربه نکرده اید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مخالفت 700 اقتصاددان با انتخاب مجدد ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت 700 اقتصاددان با انتخاب مجدد ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید