17 ستاره معروف که به زیبایی پیر شده اند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بسیاری از زنان معروف به زیبایی پیر می شوند و نشان می دهند که زیبایی و اعتماد به نفس در طول زمان باعث شکوفا شدن چیز هایی می شوند که پیر شدن نمی تواند آن ها را از بین ببرد.

17 ستاره معروف که به زیبایی پیر شده اند

به گزارش روزیاتو، این زنان سلبریتی از صمیم قلب پیری خود را می پذیرند و با ظرافت، خرد و مهارت های قابل توجه خود، الهام بخش زنان دیگر می شوند. در ادامه تصاویر 17 سلبریتی زیبا را ببینید که گذر زمان، زیبایی جاودانه ای به چهره های آن ها افزوده است.

جولین مور، 59 ساله

کاترین دنو، 79 ساله

جکلین بیسیت، 75 ساله

کریستین اسکات توماس، 59 ساله

جیلیان اندرسون، 51 ساله

شارون استون، 62 ساله

رنه روسو، 66 ساله

میشل فایفر، 62 ساله

اورنلا موتی، 65 ساله

فانی آردان، 71 ساله

کارول بوکه، 62 ساله

شارلوت رمپلینگ، 72 ساله

دایان کیتون، 74 ساله

مونیکا بلوچی، 55 ساله

جوآن کالینز، 86 ساله

گلن کلوز، 73 ساله

جینا لولوبریجیدا، 91 ساله

مراقبت از خود و نگرشی که نسبت به برخی از امور داریم بسیار مهم است، چراکه واقعاً سن در مقابل بسیاری مسائل فقط یک عدد است. پیری طبیعی، یک فرآیند طبیعی است که بسیاری از بازیگران حرفه ای با پذیرش کامل با آن روبرو می شوند. این زنان با آرامش و اعتماد به نفس، بازهم می توانند بازیگری متعالی و جذابیتی بی نظیر را به نمایش بگذارند.

آن ها با گذشت زمان و تجربه های زندگی، می توانند در نقش های متنوع و معتبر، همچنان اثرگذاری خود را حفظ کنند و نمونه های بی نظیری از زیبایی و شخصیت باشند. پیری طبیعی یک جواهر ارزشمند است که بسیاری از بازیگران زن هالیوود با پذیرش آن، زیر نور دستاوردهایشان، بیش از پیش می درخشند.

منبع: فرارو

به "17 ستاره معروف که به زیبایی پیر شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 ستاره معروف که به زیبایی پیر شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید