شاسی بلند آلفارومئو رقیب BMW خواهد بود ، رقیبی قدرتمند برای برقی های دنیا

به گزارش وبلاگ مزدا 93، شاسی بلند تازه آلفارومئو در بالای جدول سری خودروهای مدل استلویو قرار خواهد گرفت و تصویر اختصاصی از سایت اتو اکسپرس نمایش ظاهری آن را نشان می دهد.

شاسی بلند آلفارومئو رقیب BMW خواهد بود ، رقیبی قدرتمند برای برقی های دنیا

به گزارش وبلاگ مزدا 93 و به نقل از اتو اکسپرس، آلفارومئو در حال برنامه ریزی برای عرضه یک شاسی بلند پرچمدار تازه تمام برقی در نیمه دوم این دهه است.

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیر عامل این برند ایتالیایی، در مصاحبه ای گفت: پس از سال 2026، با توسعه خود حجم فراوری را افزایش خواهیم داد. من در سال 2027 یک خودروی E-segment (دارای اتاق سالن بزرگ) را به بازار می آورم که برای آمریکای شمالی و برای اروپا عالی است. ما احتمالا بعلاوه در آن موقع در پی عرضه مدل 2028 این خودرو به بازار چین خواهیم بود.

انتظار می رود این مدل ساخته شده یک شاسی بلند تمام عیار باشد که در بخشی از بازار که در حال حاضر به وسیله آئودی Q8 e-tron، مرسدس EQS و BMW iX اشغال شده، عرضه خواهد شد. این یک جایگزین تمام برقی برای سری خودروهای مدل استلویو خواهد بود که روی همان پلتفرم خودروی برقی جولیا قرار می گیرد.

انتظار می رود مدل تازه از طراحی اس تی ال ای لارج (STLA Large) از شرکت مادر Alfa Romeo Stellantis استفاده کند. ایمپاراتو می گوید: آلفارومئو ابتدا در پی معرفی این خودروی بزرگ است، زیرا وقتی به خودروی برقی نگاه می کنید، به برد آن نگاه می کنید و اگر در خصوص برد صحبت می کنید، در خصوص سدان صحبت می کنید. این نشان می دهد که برد برتر این خودروی سالن، آن را به یکی از خودروهای برتر در بخش خودروهای برقی تبدیل خواهد نمود.

پلتفرم STLA Large امکان میزان باتری تا 118 کیلووات ساعت را برای موتور ماشین این خودرو فراهم می نماید. ایمپاراتو گفته است که آلفارومئوی تازه شاسی بلند بردی در حدود 700 کیلومتر را هدف خواهد گرفت.

این شاسی بلند احتمالا از همان پیکربندی موتور خودروهای سواری مدل سالن استفاده می نماید. از این خودرو باید یک مدل پایه با 350 اسب بخار و یک ولوچه میان رده با حدود 800 اسب بخار فراوری گردد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | تازهترین آلفا رومئوی مسابقه ای با 533 اسب بخار در راه ورود بازار
منبع: همشهری آنلاین

به "شاسی بلند آلفارومئو رقیب BMW خواهد بود ، رقیبی قدرتمند برای برقی های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند آلفارومئو رقیب BMW خواهد بود ، رقیبی قدرتمند برای برقی های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید