نگاهی به جدیدترین تصاویر ژان کلود ون دام در نقش جانی کیج در مورتال کامبت 1

به گزارش وبلاگ مزدا 93، یکی از اولین و مجذوب کننده ترین جزئیاتی که در خصوص بازی مورتال کامبت 1 (Mortal Kombat 1) فاش شده، حضور ژان کلود ون دام، بازیگر و هنرمند رزمی، در نقش جانی کیج است. وجود مورتال کمبت تا حدودی به لطف ون دام است. او از حضور در یک بازی آرکید پیشنهاد شده به وسیله شرکت توسعه دهنده بازی Midway امتناع نموده و باعث شده که خالقان مورتال کامبت، اد بون و جان توبایاس، به جای آن سراغ یک پروژه بازی مبارزه ای اورجینال بروند.

نگاهی به جدیدترین تصاویر ژان کلود ون دام در نقش جانی کیج در مورتال کامبت 1

به گزارش روزیاتو، هم اکنون، تنها یک هفته قبل از اینکه مورتال کامبت 1 با دسترسی زودهنگام منتشر گردد، اولین تصاویر ون دام در نقش جانی کیج را به صورت غیرمنتظره ای می بینیم؛ با حضور اد بون در شوی مصاحبه محور Hot Ones که در آن، مهمانان برنامه سس های بسیار تندی را در طول مصاحبه شان امتحان می نمایند. در طول مصاحبه، بون به طور خلاصه در خصوص سابقه همکاری ون دام با این فرنچایز صحبت نموده است.

او گفته است: زمانی که اولین بازی را ساختیم، هدف اصلی ما ساخت بازی Van Damme: The Arcade Game بود. با تیم ون دام تماس گرفتیم و گفتیم که می خواهیم یک بازی بر اساس شخصیت او بسازیم. نمی دانم که او درخواست ما را قبول نکرد یا هرگز به گوشش نرسید. اما در آن موقع ما فقط چند بچه 20 ساله بودیم که می خواستیم یک بازی ویدیویی بسازیم، برای من قابل تصور است که چرا ون دام پیشنهاد ما را قبول ننموده بود. بعد از آن، چندین بار کوشش کردیم و بالاخره او موافقت نموده است.

در روز آدینه، اولین تریلر گیم پلی پیشرفته Van Dammes Cage منتشر شده که در آن، جانی کیج، ریدن، کونگ لائو و گراس را شکست می دهد.

ظاهر این بازیگر در مورتال کامبت 1 بر اساس دوران جوانی اش بوده، زمانی که در فیلم های فیلم کیک بوکسر (Kickboxer) و رینگ خونین (Bloodsport) نقش آفرینی نموده است. او لباسی تقریباً شبیه به طرح لباس اورجینال جانی کیج در سال 1992 (کمربند، دمپایی و شورت اسپندکس) پوشیده است.

ون دام، تنها چهره شناخته شده در مورتال کامبت 1 نیست. روز چهارشنبه، توسعه دهندگان بازی فاش نموده اند که چهره و صداپیشگی شخصیت Nitara با مگان فاکس، بازیگر معروف آمریکایی خواهد بود. از دیگر افراد مشهوری که در این بازی حضور دارند، می توان به جان سینا در نقش صلح طلب، آنتونی استار در نقش هوم لندر و جی. کی. سیمونز به عنوان صداپیشه Omni-Man اشاره نمود. این سه شخصیت، بخشی از اولین کمبت پک MK1 هستند.

مورتال کامبت 1، در 28 شهریور برای Nintendo Switch، PlayStation 5، Windows PC و Xbox Series X عرضه می گردد. پنج روز دسترسی زودهنگام به این بازی به وسیله نسخه پریمیوم در دسترس بوده که شامل بازی، اولین کمبت پک آن و اسکین ژان کلود ون دام جانی کیج است.

منبع: فرارو

به "نگاهی به جدیدترین تصاویر ژان کلود ون دام در نقش جانی کیج در مورتال کامبت 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به جدیدترین تصاویر ژان کلود ون دام در نقش جانی کیج در مورتال کامبت 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید