هر آنچه از فیلم کندی من 2 می دانیم

به گزارش وبلاگ مزدا 93، شاید پس از انتشار موفقیت آمیز فیلم کندی من با بازی تونی تاد و به کارگردانی نیا داکوستا که دنباله فیلم کندی من در سال 1992 است، کندی من 2 هم ساخته گردد.

هر آنچه از فیلم کندی من 2 می دانیم

کندی من در اصل، یک داستان کوتاه از کلایو بارکر با اسم ممنوعه بود که در جلد پنجم مجموعه محبوب کتاب های خون او قرار داشت و در اواسط دهه 80 میلادی منتشر شده بود. فیلم اصلی به کارگردانی برنارد رز، از لیورپول که مکان روایت کتاب بارکر بود، به مجتمع مسکونی کابرینی گرین در شیکاگو منتقل شد.

نسخه داکوستا در سال 2021 در شیکاگو باقی ماند و داستان یک هنرمند تجسمی به نام آنتونی مک کوی را روایت می نماید که به همراه دوستش، برایانا کارترایت که یک مدیر گالری هنری است، به منطقه تازه تاسیس کابرینی نقل مکان می نماید. داستان این فیلم، 10 سال پس از تخریب برج های اصلی کابرینی، اتفاق می افتد و درباره پیشرفت آنتونی در حرفه هنری خودش است. آنتونی هنگام گشت و گذار در محله، داستانی واقعی درباره کندی من می شنود که یک قاتل ماوراطبیعی است که پس از پنج بار گفتن نامش، در آینه ظاهر می گردد. آنتونی این روش را امتحان می نماید و بعد از آن، هنر او بیشتر تحت تثیر کندی من قرار می گیرد و این دو به طرز اجتناب ناپذیری، با یک دیگر روبه رو می شوند.

با توجه به امتیاز خوب این فیلم در سایت راتن تومیتوز و پیش بینی خوش بینانه منتقدان نسبت به فروش این فیلم درجه آر در گیشه، به نظر می رسد همه چیز فراهم است تا این پروژه از نظر اقتصادی پیروز باشد و به واسطه این پیروزیت، شاهد یک دنباله و در نتیجه، یک فرانچایز بلندمدت برای این فیلم باشیم.

آیا کندی من 2 ساخته خواهد شد؟

ساخت فیلم دوم، به طور رسمی اعلام نشده است اما عوامل متعددی وجود دارند که احتمال این اتفاق را افزایش می دهند. کندی من نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و به نظر می رسد در سینماها (نسبت به شرایط کرونا) بسیار پیروز باشد. پس ساخت کندی من 2 دور از دسترس نیست. دیوید گوردون گرین و دنی مک براید هم دقیقا با استفاده از همین روش توانستند داستان شخصیت مایکل مایرز را در فیلم مجذوب نماینده هالووین، ادامه دهند. کندی من یکی از مشهورترین شخصیت های تاریخ سینمای وحشت است و استودیوها همواره در پی راهی برای تبدیل نام های آشنا به فرانچایزهای مدرن هستند.

تاریخ انتشار

کندی من، در گیر و دار کرونا، یکی از بدترین برنامه های اکران را داشت و در ابتدا قرار بود در 12 ژوئن 2020 منتشر گردد و سپس به 25 سپتامبر 2020 انتقال یافت. تاریخ اکران فیلم، دوباره و این بار به 16 اکتبر 2020 منتقل شد و پس از مدتی، خاتمه قرار است در 27 آگوست 2021 انتشار یابد. به احتمال زیاد، چنین اتفاقی برای کندی من 2 تکرار نمی گردد اما تاریخ نهایی انتشار فیلم اول، نشان داد که یونیورسال علاقه ای ندارد تا این پروژه را به اسم یک فیلم ویژه منتشر کند. کندی من 2 در صورت ساخت، در سینماها و احتمالا در سال 2023 منتشر خواهد شد.

بازیگران

تیونا پریس یکی از ستارگان کندی من بود که مطمئنا در صورت ساخت کندی من 2، در این اثر حضور خواهد داشت، مخصوصا با توجه به نحوه خاتمه فیلم که کندی من در دیالوگی به او می گوید: به همه بگو. اگر این دیالوگ اتفاق نیافتد، داستان، کمی لطمه خواهد دید. اما به غیر از او، تاد و مایکل هارگرو هم به کندی من 2 بازخواهند گشت. آن ها هر کدام نقش کندی من را ایفا می نمایند.

جزئیات داستان

کندی من از طرح فیلم 1992 و داستان کوتاه اصلی استفاده کرد و با این اوصاف، داستان خاصی برای کندی من 2 باقی نمی ماند. با توجه به خاتمه بندی فیلم، تونی تاد اکنون به اسم کندی من بازگشته است و می خواهد برایانا این قضیه را به همه بگوید. بنابراین هر دو شخصیت می توانند در دنباله ای مستقیم درباره داستان برایانا حضور داشته باشند یا داستانی مستقل ساخته گردد که در آن، شخص دیگری با کندی من روبه رو گردد. با این حال، کندی من 2 نباید راه و روش فیلم اصلی را دنبال کند. در سال 1995، دنباله کندی من: خداحافظی با جسم، از بیشتر عناصر اصلی و خاص داستان اول استفاده نکرد و آن ها را کنار گذاشت. پس از این که ایده اولیه این دنباله، به وسیله استودیو رد شد، کارگردان فیلم، رز و ستاره آن، ویرجینیا مدسن تصمیم گرفتند در پروژه دوم حضور نداشته باشند. این بار کندی من 2 بر خلاف فرانچایز قبلی، باید انسجام و هماهنگی بیشتری با فیلم اول داشته باشد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه از فیلم کندی من 2 می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از فیلم کندی من 2 می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید