کارتن خواب دیدید 137 را خبر کنید

به گزارش وبلاگ مزدا 93، در حال حاضر عمده ملزومات خوابگاهی گرمخانه ها نو شده اند و سیستم گرمایشی نیز بدون مشکل در حال فعالیت است.

کارتن خواب دیدید 137 را خبر کنید

به گزارش ایسنا، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان خواست در این شب های سرد در صورت مشاهده افراد کارتن خواب با 137 تماس بگیرند.

مالک حسینی با اشاره به شرایط گرمخانه های مرکز در روز های سرد اخیر گفت: گشت های این مرکز به طور منظم فعال هستند و اقدام به جذب و انتقال افراد بی خانمان و کارتن خواب به گرمخانه ها می نمایند.

وی با بیان این که از شهریورماه تجهیز گرمخانه ها شروع شد، اظهار کرد: در حال حاضر عمده ملزومات خوابگاهی گرمخانه ها نو شده اند و سیستم گرمایشی نیز بدون مشکل در حال فعالیت است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که از نظر ظرفیت هم در حال حاضر با مجموع ظرفیت سامان سرا ها شبی 1700 نفر در این مراکز پذیرش می شوند.

توضیح داد: با این که به طور طبیعی مقدار پذیرش در شش ماهه دوم نسبت به شش ماهه اول افزایش می یابد، اما این پذیرش شبی 1700 نفر تنها 25 درصد ظرفیت مراکز ما است و با ظرفیت اصلی فاصله زیادی داریم.

حسینی با بیان این که بارندگی شب گذشته بخشی از افراد کارتن خواب و بی خانمان را تحت تاثیر قرار داده، اما معمولا افرادی که در پاتوق های جدی به صورت کلونی هستند.

حتی باران دیشب و امروز حاضر به ترک پاتوق نیستند البته در سایر بخش ها همکارانمان نسبت به جذب افراد بی خانمان اقدام نموده است، گفت: ما به تنهایی نمی توانیم تهران با این وسعت زیاد را پوشش دهیم و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده افراد بی خانمان در این شب های سرد با 137 تماس بگیرند تا مددکاران ما نسبت به جذب این افراد و انتقال آن ها به گرمخانه اقدام نمایند.

منبع: فرارو

به "کارتن خواب دیدید 137 را خبر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارتن خواب دیدید 137 را خبر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید