روانشناسی

10 نکته مهم برای محافظ از پوست در فصل پاییز

با تغییر فصل از تابستان به پاییز، علاوه بر تغییر دما، متوجه تغییراتی در پوست خود می شوید.

12 مهر 1402

11 خوراکی موثر در پیشگیری از سردرد

بسیاری از مردم برای فرار از درد سر درد به قرص های مسکن پناه می برند. اما دانستن اینکه هرچه می خورید می تواند یا باعث پیشگیری از سردرد یا باعث تشدید آن گردد، شما را شگفت زده خواهد نمود.

24 شهریور 1402

رونمایی از دو موشک نو سپاه با یک تکنولوژی ویژه، عکس

موشک قدیر و فتح با فناوری هوش مصنوعی، دو موشک نقطه زن یکی از نوع کروز دریایی و دیگری از خانواده بالستیک های تاکتیکی نقطه زن که قرار است خواب را به چشم دشمنان نمایند.

11 مرداد 1402

چگونه کفش و شلوار مردانه را باهم ست یا هماهنگ کنیم؟

کفش ها انعطاف پذیرترین بخش هر لباس هستند. امروزه تغییر و ترکیب های بی شماری وجود دارد که می توانید با لباس خود امتحان کنید. به عنوان مثال، می توانید آکسفورد را با شلوار جین بپوشید و با کت و شلوار، کفش های اسپرت و ورزشی را انتخاب کنید.

5 مرداد 1402

17 راه برای پس انداز پول و سفر به دور دنیا

فکر می کنید به هیچ وجه نمی توانید به جایی سفر کنید؟ اگر کمی برنامه ریزی داشته باشید، می توانید با پول نه چندان زیادی، تعطیلات خوبی داشته باشید.

29 تیر 1402

17 ستاره معروف که به زیبایی پیر شده اند

بسیاری از زنان معروف به زیبایی پیر می شوند و نشان می دهند که زیبایی و اعتماد به نفس در طول زمان باعث شکوفا شدن چیز هایی می شوند که پیر شدن نمی تواند آن ها را از بین ببرد.

20 تیر 1402

اپل واچ بخریم یا گلکسی واچ؟

امروز قصد داریم در خصوص مقایسه کلی از دو برند مشهور تکنولوژی و در حوزه ساعت هوشمند، یعنی اپل واچ و سامسونگ واچ آنالیز کنیم. اگر هنوز نمی دانید که در ابتدا کدام یک از این 2 برند مناسب برای خرید هستند، امروزه به صورت جامع و کلی به این موضوع خواهیم پرداخت.

14 تیر 1402

دردر سر تصحیح اوراق و تاخیر در اعلام نتایج امتحانات نهایی

در حالیکه رضا مراد صحرایی وزیر تازه آموزش و پرورش در سفر حج به سر می برد، خبر های زیادی از شرایط نابسامان این وزارت خانه کلیدی منتشر می گردد. پیگری اخبار آموزش و پروش نشان دهنده جو ملتهب، نارضایتی، ناکارآمدی و ... در این وزارتحانه است.

9 تیر 1402

ایران چند روزه می تواند اورانیوم را در سطح سلاح هسته ای غنی سازی کند!

بیش از نیمی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با ابراز نگرانی نسبت به تقویت روابط ایران با روسیه و چین از رئیس جمهور کشور خود خواستند تا از تهدید بازگشت تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران استفاده کند.

6 تیر 1402

میبرو لایت 2 در مقابل ردمی واچ 2 لایت؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند بسیار محبوب، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار از دو برند چینی پیروز یعنی میبرو لایت 2 با ردمی واچ 2 لایت می پردازیم؛ دو گجت پوشیدنی که از لحاظ قیمتی بسیار نزدیک به هم هستند و این موضوع در مورد برخی از ویژگی های بسیار...

30 خرداد 1402

14 سبزی مناسب ماست

سبزی های مناسب ماست کدامند؟ مصرف ماست با سبزیجات نه تنها موجب خوش طعم شدن ماست می گردد، بلکه می تواند به متعادل شدن طبع ماست یاری کند و عوارض جانبی مصرف ماست را تا حد زیادی کاهش دهد. اما برترین سبزیجات برای اضافه کردن به ماست شامل چه مواردی می شوند؟ در...

27 خرداد 1402

روش عالی لاغری و آب کردن شکم برای کم تحرک ها

اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده نمایید.

25 خرداد 1402

طراحی دکوراسیون داخلی خود را به یک متخصص بسپارید

آیا به تازگی صاحب خانه شده اید یا قصد دارید خانه قدیمی خود را نوسازی یا بازسازی کنید؟ اگر در پی ایجاد یک خانه واقعاً زیبا و کاربردی هستید، ممکن است به فکر سفارش طراحی دکوراسیون داخلی خود به یک طراح داخلی حرفه ای افتاده باشید.

15 خرداد 1402

باب راس و سرگذشتش؛ چرا نقاش مو فرفری همچنان محبوب است؟

خیره به بوم خالی روی سه پایه نقاشی، نمی توانستم متوجه شوم چگونه این هیچ چیز قرار است به یک جور تقلید دم دستی از نقاشی باب راس تبدیل گردد که داشتیم از آن به عنوان الگو استفاده می کردیم. نقاشی یک اثر ماندگار از باب راس بود؛ یک چشم انداز برفی مملو از رنگ، جهانی...

31 اردیبهشت 1402

با این ترفندهای ذهنی می توانید بهره وری تان را افزایش دهید

آیا تمایل دارید سطح برآیند کارهای تان ارتقا دهید؟ اغلب، هنگامی که درباره بهره وری برای قدم گذاشتن در راه کارآفرینی فکر می کنیم، موضوعاتی مانند تکنیک های مدیریت زمان، راه های سرعت بخشیدن به کار و افزایش انگیزه به فکر مان می رسد، اما این مطلب به تکنیک...

24 اردیبهشت 1402

هرآنچه باید برای پاک کردن آرایش ضدآب باید بدانید

امروزه با وجود ویدیوهای آموزشی فراوانی که در فضای مجازی وجود دارد، همه مردم به نوعی با تکنیک های مختلف آرایشی آشنا هستند و کمتر کسی وجود دارد که راه های مختلف برای داشتن آرایشی کامل و بی نقص را بلد نباشد. بیشتر خانم ها، به خصوص خانم های شاغل در پی راهی...

18 اردیبهشت 1402

20 فایده اثبات شده زیتون و روغن زیتون برای بدن

آیا زیتون و روغن زیتون برای سلامتی ما مفید هستند؟ این پرسشی است که اگر در اطراف خود از هر کسی بپرسید، پاسخ مثبتی دریافت خواهید کرد. حداقلش این است که می گویند روغن زیتون از روغن مایعی که در طول روز از آن استفاده می کنیم ارزش غذایی به مراتب بیشتری دارد....

14 اردیبهشت 1402

آزیتا لاچینی و احوال این روزهایش

رویا تیموریان مدیر سفیر مهربانی خانه تئاتر طی چند وقت گذشته به عیادت آزیتا لاچینی رفته اند و گویا به تازگی خبر آن را رسانه ای نموده اند و نوشته اند که این بازیگر آرزو داشته است که امیدوارم همواره سالم، پرقدرت و پرتوان باشید.

3 اردیبهشت 1402

توصیه اکید پوراحمد به همسر درباره سنگ قبرش: کوچکترین سنگ قبر موجود باشد و ...

کیومرث پوراحمد هم مانند خیلی از مردم به مرگش اندیشیده بود، اینکه کتاب زندگی اش چگونه به خاتمه می رسد. او هم مرگ را ساده می پنداشت و هم سنگ قبری به همان سادگی می خواست.

17 فروردین 1402

علت ریزش سکه ای مو چیست؟

آزاده گودرزی درباره ریزش مو تیپ سکه ای، گفت: این نوع از ریزش مو طیف ها و شدت های مختلف دارد و امکان بروز آن در هر فردی با هر سنی وجود دارد. اگر فردی با مشخصات ریزش موی سکه ای به پزشک مراجعه کند، سابقه استرس و بیماری های خودایمنی باید از او پرسیده شود....

25 اسفند 1401
تعداد: (98)